Καλα Χριστουγεννα!


Δεν ήξερα τι να γράψω για τα φετινά Χριστούγεννα. Ο λόγος είναι ένας. Γιατί όπως σας έχω ξαναπεί θέλω να είμαι ειλικρινής και να μην ωραιοποιώ τις καταστάσεις. Τα φετινά Χριστούγεννα δεν είναι τόσο εύκολα και χαρούμενα. Κι αυτό γιατί έχουν χάσει δύο βασικά τους χαρακτηριστικά: την ζεστασιά και την ανεμελιά τους. Αν κάτι περίμενα εγώ κάθε χρόνο τέτοιες μέρες ήταν να δώσω περισσότερες αγκαλιές και φιλιά σε ανθρώπους που αγαπώ αλλά δεν προλαβαίνω να δω συχνά μέσα στον χρόνο. Να κάτσουμε μαζί να φάμε, να πιούμε, να συζητήσουμε, χωρίς να μας πιέζει ο χρόνος και οι υποχρεώσεις. Αλλά δεν γίνεται, όπως δεν γίνεται και να κάνουμε γιορτινές βόλτες, να πάμε σε γιορτές, σινεμά, παραστάσεις και μουσικές σκηνές. Χάθηκε η ανεμελιά της αυθόρμητης βόλτας, της ξαφνικής συνάντησης με φίλους, όλων αυτών που κάνουν τα Χριστούγεννα την πιο ζεστή γιορτή του χρόνου παρότι βρίσκεται στην καρδιά του χειμώνα...

Όμως, αποφάσισα ότι δεν θα χαρίσω τα άλλα δύο βασικά συστατικά των δικών μου Χριστουγέννων σε όλο αυτό που συμβαίνει. Ευγνωμοσύνη, λοιπόν ,που είμαστε υγιείς, έχουμε ένα τραπέζι γεμάτο και ανθρώπους γύρω μας που αγαπάμε πολύ και μας αγαπούν. Χαρά γιατί τίποτα από αυτά δεν είναι αυτονόητα και γιατί η γιορτή δεν παύει να είναι μεγάλη! "Χριστούγεννα, Πρωτούγεννα πρώτη γιορτή του χρόνου" και η σκέψη μου μαζί με όλους τους ανθρώπους που δεν θα έχουν κάτι από αυτά φέτος ελπίζοντας πραγματικά η γέννηση του Χριστού να ζεστάνει τις καρδιές τους.

Καλά Χριστούγεννα σε όλους σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις