Οταν η μαμα δεν έχει ορεξη

Μέρες τώρα προσπαθώ να πείσω πρώτα τον εαυτό μου και μετά εσάς να κάνετε υπομονή, να βάλετε τα δυνατά σας να περνάτε καλά μαζί με τα παιδιά σας, να είστε δημιουργικοί, να να να... 

Μια φίλη μου μαμά σχολίασε κάτω από μια από τις αναρτήσεις μου, "τι γίνεται όταν η μαμά δεν έχει διάθεση να τα κάνει όλα αυτά;". Και είχε απόλυτο δίκιο. Για όλες μας υπάρχουν αυτές οι μέρες. Και ίσως όσο περνάει ο καιρός και είμαστε ακόμα κλεισμένοι μέσα στο σπίτι, να γίνουν περισσότερες αυτές οι μέρες οι μελαγχολικές, οι δύσκολες. Δεν υπάρχουν μυστικά και τρόποι μαγικοί να αλλάξουν. Κι εγώ σίγουρα δεν είμαι εδώ για να σας χρυσώνω το χάπι. 

Η μόνη συμβουλή μου ή διαπίστωση μου καλύτερα, είναι να τις ζείτε κι αυτές τις μέρες με την διάθεση που έχετε. Να αποδειχθείτε ότι δεν θέλετε να κάνετε τίποτα και να προχωρήσετε όπως σας βγει.  Δεν πειράζει! Μπορεί στην πορεία να βρείτε την όρεξη , μπορεί και όχι. Η περίοδος που διανύουμε είναι πολύ απαιτητική και κανείς δεν πρόκειται να σας κρίνει. 

Σήμερα λοιπόν σας προτείνω τρεις δραστηριότητες που μπορούν να κάνουν μόνα τους τα παιδιά εύκολα χωρίς καμία ιδιαίτερη ενασχόληση δική σας.

Χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές

Για καλή μας τύχη το ίντερνετ είναι γεμάτο από δωρεάν χριστουγεννιάτικο εκτυπώσιμο υλικό. Τα μικρότερα παιδιά μπορούν να πάρουν τις μπογιές τους και να ζωγραφίσουν, ενώ για τα μεγαλύτερα υπάρχουν επιλογές υλικού με εκπαιδευτικό χαρακτήρα!

Δημιουργήστε ένα δέντρο από πέτρες!
Ελπίζω το καλοκαίρι να μαζεύετε πέτρες και βότσαλα από τις παραλίες! Αν ναι είναι μια ευκαιρία να τις αξιοποιήσετε! Τις δίνετε στα παιδιά, τις τοποθετούν την μια πάνω στην άλλη, τις διακοσμούν με κορδέλες, σκοινιά ή οτιδήποτε άλλο έχετε και voilà! Το εναλλακτικό σας δέντρο είναι έτοιμο. 

Φτιάξε μια ιστορία

Αυτή είναι μια δραστηριότητα που μπορείτε να κάνετε όποια ώρα της ημέρας θέλετε να ηρεμήσετε τα παιδιά, να συγκεντρωθούν σε κάτι συγκεκριμένο και να τα βοηθήσετε να αναπτύξουν τον λόγο και την φαντασία τους. Τους δίνετε μερικές λέξεις και με αυτές πρέπει να σας περιγράψουν μια δική τους ιστορία. Να φτιάξουν ένα παραμύθι από την αρχή βασισμένο σε άσχετες μεταξύ τους λέξεις! 

Στο τέλος της ημέρας πάρτε τα μια αγκαλιά και ξαπλωστε για λίγο μαζί τους. Όλα θα πάνε καλά στο τέλος, κι αν δεν πάνε καλά τότε σημαίνει πως το τέλος δεν έχει έρθει ακόμα!

Καλή δύναμη!

Σχόλια

  1. Καλησπερα.
    Γέννησα το πρωτο μου παιδι στα 39. Την πιάσαμε φυσιολογικά. Τώρα ειμαι 46 κι αναρωτιέμαι αν θα μπορουσα να πιασω παλι παιδι. Εχω κανονικά περιοδο.και εχω χωρίσει με τον άντρα μου. ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις