Μαμα πειναω

Μαμά πεινάω! Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ τώρα στην καραντίνα αυτό το ακούω αρκετές φορές μέσα στην ημέρα! Και αφού έχω εξαντλήσει τα κλασικά σνακ ψάχνω να βρω εναλλακτικές για να προσφέρω στον μικρό μου. Το καλύτερο δε είναι όταν βρίσκω κάποια συνταγή που είναι εύκολη, γρήγορη και μπορεί να βοηθήσει κι εκείνος στην διαδικασία.

Σε πολλές τέτοιες δύσκολες στιγμές με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη η chef @aggelikitsoukala . Όσοι και όσες δεν έχετε δει τον λογαριασμό της στο Instagram απλά χάνετε! Με απλά υλικά, πολύ αναλυτική και συγκεκριμένη εκτέλεση κάνει και τα πιο δύσκολα φαγητά και γλυκά να φαίνονται παιχνιδάκι. Το κυριότερο για εμάς τις μαμάδες, έχει πάρα πολύ συχνά συνταγές που δεν έχουν ζάχαρη, γαλακτοκομικά (πολύ βοηθητικό σε περίπτωση τροφικών αλλεργιών) και λιπαρά.  

Σήμερα λοιπόν, σας προτείνω να δοκιμάσετε τρεις τέτοιες συνταγές για να ξεφύγετε λίγο από τα συνηθισμένα και να κεράσετε τα παιδιά σας κάτι νόστιμο και θρεπτικό. 

Τυροπιτάκια κουρού μικρά και εθιστικά! https://www.instagram.com/p/CG28U1xDLBC/?igshid=1lpkxrk7tkjjb

Μπισκότα με κακάο και βρώμη για τις λιγούρες🍪
https://www.instagram.com/p/B58UMM9ju6h/?igshid=bz1rx2g2u39u


Pancakes με κακάο και βρώμη για ένα ξεχωριστό πρωινό 🥞
https://www.instagram.com/p/B8OIAdgnlKP/?igshid=1anq79q31szgp

Να θυμάστε! Το να μαγειρεύεις για τα πιο αγαπημένα σου πρόσωπα είναι μεγάλη προσφορά και ταυτόχρονα ευθύνη. Εγώ τουλάχιστον έτσι νιώθω κάθε φορά που μπαίνω στην κουζίνα για να μαγειρέψω για την οικογένεια μου. Η ρουτίνα πολλές φορές μας κάνει να το ξεχνάμε, όμως αξίζει τον κόπο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις