Τα new year's resolutions μιας μαμάς!

Ο χρόνος άλλαξε. Εμείς έχουμε διάθεση για αλλαγές; Ακόμα κι αν γύρω μας τίποτα δεν είναι διαφορετικό , εμείς καλό είναι να προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε. Σωστά;

Έρχεται λοιπόν μια στιγμή όπως αυτή για να θέσω νέους στόχους ρεαλιστικά και συνειδητοποιημένα και να προσπαθήσω να έρθω όσο το δυνατόν πιο κοντά σε αυτούς. 

Υπομονή, υπομονή και υπομονή. Αυτή είναι η μεγαλύτερη αρετή που χρειάζεσαι όταν γίνεσαι μητέρα. Άργησα να το καταλάβω. Τώρα είναι ο πρώτος μου στόχος για την νέα χρονιά. Υπομονή γιατί τα παιδιά είναι μικρά , έχουν απόλυτη ανάγκη την σωματική και την ψυχική παρουσία μου αλλά και κυρίως γιατί τίποτα δεν γίνεται καλύτερο με την έλλειψη της. Το αντίθετο μάλλον ...

Αποδοχή των αναγκών και των συνθηκών της οικογένειάς μας. Όλα κυλούν πιο ομαλά όταν σεβόμαστε ο ένας τις ανάγκες του άλλου. Τα παιδιά λειτουργούν με περισσότερη ηρεμία όταν έχουν την ασφάλεια ενός προγράμματος. 

•Επιπλέον, ως μαμά κάθε βράδυ όταν ξαπλώνω στο κρεβάτι μου σκέφτομαι τι θα μπορούσα να είχα κάνει διαφορετικά με τα παιδιά μου κατά την διάρκεια της ημέρας. Αφιερωσα σε εκείνα όσο χρόνο χρειάζονταν; Διαχειρίστηκα σωστά τις εντάσεις; Αυτά και άλλα παρόμοια ερωτήματα μου έρχονται στο μυαλό.  Δεν ωφελεί κάπου όμως και είναι απλά τύψεις και επιπλέον άγχος. Δεν είμαι η τέλεια μαμά και πρέπει να το πάρω απόφαση! 

Σε αυτό έρχεται να προστεθεί και το "δεν θα συγκρίνω τον εαυτό μου με άλλες μαμάδες". Η καθεμία μας κάνει το καλύτερο που μπορεί κι έχει διαφορετικές προκλήσεις να αντιμετωπίσει!

Λιγος χρόνος για τον εαυτό μου, αυτό είναι που έλειπε μέχρι τώρα. Είτε αυτό σημαίνει να κλειστώ σε ένα δωμάτιο και να διαβάσω , είτε να δω μόνη μου κάποια φίλη μου, είτε απλά να κάνω ένα μπάνιο με ηρεμία χωρίς να ακούω έξω από την πόρτα "μαμά, μαμά,μαμαάαααα".  Έχω ανάγκη μερικές στιγμές να ηρεμήσω, να ξεκουραστεί ο εγκέφαλος μου. Αυτό μπορεί να ακούγεται εγωιστικό, όμως είναι απόλυτα ουσιαστικό. Αν δεν είναι ήρεμη η μαμά, δεν πρόκειται να είναι ποτέ τα παιδιά!

• Να απολαμβάνω περισσότερο τις στιγμές μου μαζί τους... Ο κυριότερος στόχος μου για την νέα χρονιά είναι αυτός. Να μην τρελαίνομαι να τα προλάβω όλα στην εντέλεια, αλλά να απολαμβάνω τον χρόνο που έχω μαζί τους. Δεν θα μείνουν για πάντα παιδιά κι εγώ δεν θέλω να μετανιώνω, που έτρεχα να έχω ένα σπίτι μαζεμένο και δεν τους έδινα πιο πολλή σημασία όταν το ήθελαν!

Ποιος είναι ο δικός σας βασικός στόχος για το 2021 ως γονείς; Γράψτε μου στα σχόλια και θα χαρώ να σας απαντήσω!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις