Η Mama Mimi και το YouTube


Από τότε που έγινα μαμά ανακάλυψα ότι υπάρχουν βίντεο στo youtube από μαμάδες που μοιράζονται την καθημερινότητά τους, μιλούν για τις σκέψεις τους και τα προβλήματά τους και δίνουν χρήσιμες  συμβουλές για διάφορα θέματα που αφορούν την οικογένεια. Αυτές οι μαμάδες χωρίς ίσως κάποιες φορές να το γνωρίζουν αποτελούν μια καλή παρέα για εμάς τις υπόλοιπες τις ατέλειωτες ώρες που μένουμε σπίτι με ένα μωρό. Δίνουν ιδέες όταν έχεις πια στερέψει, μοιράζονται σκέψεις που αφορούν κι εσένα, προσφέρουν αγάπη μέσα από την δική τους οικογένεια! Μια τέτοια μαμά είναι και η Μαμά Μιμή που σήμερα θα γνωρίσουμε. Μητέρα δύο παιδιών που ζει στην Γερμανία και έχει το δικό της κανάλι στο YouTube, είναι η καλεσμένη μου και είμαι χαρούμενη που μέσω του blog κάναμε αυτή την κουβέντα μαζί!

Πώς πήρες την απόφαση να ασχοληθείς με το Youtube; Τι θα βρει κανείς στο κανάλι σου;

Η απόφαση μου να ασχοληθώ με το YouTube είχε να κάνει με την εσωτερική μου ανάγκη να μοιραστώ με όσο περισσότερο κόσμο μπορούσα, τις ανησυχίες μου για την κοινωνία που μεγαλώνω τα παιδιά μου, τις γνώσεις μου πάνω σε διάφορα πράγματα, όπως η ψυχολογία, τρόποι να βελτιωθούμε ως γονείς, αλλά και άλλα θέματα ψυχαγωγίας, μαγειρικής, φροντίδα του σώματος και του πνεύματος μας! Είχα όμως και την ανάγκη για επικοινωνία, γιατί ως μετανάστης μου έλειπε η συναναστροφή με οικεία πρόσωπα, με φίλους. Το δημιουργικό κομμάτι του βίντεο πάλι ήταν κι αυτός καθοριστικός παράγοντας. Τέλος, ήταν για να αποδείξω στον εαυτό μου ότι αξίζω σαν άνθρωπος και μπορώ να προσφέρω πολλά.  Στο κανάλι μου θα βρεις συνταγές μαγειρικής καθώς μαγειρεύω με μεράκι και αγαπώ την ελληνική κουζίνα, θα βρεις πολλά οικογενειακά vlog, πολλές αληθινές ιστορίες, εμπειρίες ζωής, πολλά θέματα που αφορούν πολλές γυναίκες και πολλή κουβεντούλα!

Συνδυάζεται εύκολα μια τέτοια ενασχόληση με την οικογένεια; Έχετε βάλει κάποιο όριο στα όσα μοιράζεστε με τον κόσμο;

Συνδυάζεται μια χαρά οποιαδήποτε ασχολία κάνει μια μαμά χαρούμενη και την χαλαρώνει από την καθημερινότητα και τις “υποχρεώσεις”. Σίγουρα έχω θέσει κάποια όρια σε όσα προβάλλω στο κανάλι μου ώστε να προστατέψω τη ζωή, τα παιδιά μου και νομίζω ο κόσμος το έχει σεβαστεί αυτό και τις περισσότερες φορές δεν γίνεται αδιάκριτος.

Ποιο θέμα βλέπεις να απασχολεί περισσότερο τις μαμάδες που σε παρακολουθούν και σε ρωτούν συχνότερα;

Δεν ξέρω αν θα έλεγα τις μαμάδες συγκεκριμένα, αλλά το μείζον θέμα που βλέπω να απασχολεί πολύ τις γυναίκες μέσα από το κανάλι μου είναι πώς θα απαλλαγεί από τα “πρέπει” της κοινωνίας, πως θα ξεφορτωθεί τα προβλήματα των άλλων που με τοξικό τρόπο συνέχεια τις κρίνουν είτε σαν έφηβους, είτε σαν συζύγους, είτε σαν μαμάδες, είτε σαν γιαγιάδες. Με χαρά έχω παρατηρήσει ότι η νέα γενιά μαμάδων έχει μεγαλύτερη δίψα για μάθηση, για εξέλιξη, έχει διευρυμένους ορίζοντες. Θέλει να μάθει τι θα την κάνει καλύτερη μαμά.

Τι πιστεύεις ότι σε διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες μητέρες Youtubers

Δεν ξέρω αν είμαι διαφορετική από τις υπόλοιπες μητέρες που ασχολούνται με το YouTube. Το σίγουρο πάντως είναι πως είμαι 100% αληθινή και το κάθε βίντεο το κάνω με όλη μου την ψυχή από την αρχή μέχρι το τέλος.

Για ποιο λόγο θεωρείς υπάρχει αυτή η άνθιση και το ενδιαφέρον για την κοινότητα των μαμάδων που ασχολούνται είτε με το youtube είτε με τα social media ;

Τα τελευταία χρόνια τα social media είναι μέρος της ζωής μας. Για πολύ κόσμο μάλιστα είναι καθοριστικής σημασίας η ενασχόλησή του με τα μέσα μαζικής δικτύωσης. Έτσι, οι περισσότερες από εμάς τις μαμάδες που το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας βρισκόμαστε στο σπίτι, στη φροντίδα των παιδιών, είναι μια διέξοδος από την πίεση της καθημερινότητας αλλά και ένας τρόπος αν θέλεις για επικοινωνία με περισσότερες μαμάδες, με περισσότερες γυναίκες.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις